Milla
english
home o nama odnos prema kupcu organizacija povijest partneri distribucija kontakt
proizvodni programi
tretmani / savjeti
brandovi
Amster
Fortel
Issa
Office Line
Babytan
Sun Factor
Old recipes
Top car
Private Label
razvoj / inovacije (R&D)
prodajne linije
private label
karakteristike proizvoda
lista proizvoda
pretraivanje
narudba
korisničko ime
lozinka
registrirajte se!
organizacija

U organizaciji i provoenju posla najvaniji su zaposlenici i njihove svakodnevne interakcije.

Zaposlenika Milla d.o.o., osim strunosti i profesionalnog nastupanja u radu, krase moralne i humane vrijednosti.

Visoka razina edukacije, participacija u odluivanju i maksimalno povjerenje, potiu svakog djelatnika MILLA d.o.o. na potpun angaman u svakodnevnim poslovnim aktivnostima.

Zadovoljenje osobnih materijalnih i socijalnih potreba svakog zaposlenika, kao i postizanje njegovog visokog ivotnog standarda razvija njegovu svijest i osjeaj pripadnosti poslovnom timu kvalitetnih pojedinaca.

 

Orijentirani smo stvaranju sinerginog poslovnog tima motiviranih profesionalaca koji u kvalitetnom izvravanju poslovnih obveza i pozicioniranju tvrtke na tritu vide svoju budunost.

 

Trgovako drutvo je, u organizacijskom smislu, podijeljeno na 12 organizacijskih jedinica. One predstavljaju timove profesionalaca formirane sukladno funkcijama tvrtke.

  1. Proizvodni tim, za kontinuirano stvaranje, proizvodnju gotovih proizvoda,
  2. Skladini tim, za primanje, izdavanje i skladitenje svih vrsta artikala,
  3. Komunikacijski tim, za primanje, slanje i obradu informacija i dokumenata, interno komuniciranje i koordinaciju timova,
  4. Dostavni tim, za dovoz i otpremu artikala i osoblja i odravanje voznog parka,
  5. Prodajni tim, za prezentiranje i prodaju artikala iz prodajnih asortimana,
  6. Raunovodstveni tim, za raunovodstvenu obradu poslovnih dogaaja i arhiviranje,
  7. Nabavni tim, za nabavljanje potrebnih artikla i istraivanje trita nabave,
  8. Razvojni tim, za kreiranje novih i kontrolu postojeih artikala, te praenje trendova,
  9. Izvozni tim, za uvoenje proizvoda na strana trita i vanjskotrgovinsko poslovanje, istraivanje stranih trita i dugorono pozicioniranje na njima,
  10. Marketinki tim, za istraivanje trita, praenje interakcija trita i Milla d.o.o., kao i pozicioniranih proizvoda, trendova i konkurencije i predlaganje mjera i postupaka,
  11. Inovativni tim, za komercijalizaciju inovacija,
  12. Upravljaki tim, za objedinjavanje rada svih org. jedinica, predstavljanje drutva, kreiranje politike i strategije drutva, planiranje, te provoenje kontrole u Milla d.o.o.
早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物
Amster
Fortel
Issa
Office Line
Babytan
Sun Factor
Old recipes
Top car
Private Label

© Milla d.o.o.