Milla
english
home o nama odnos prema kupcu organizacija povijest partneri distribucija kontakt
proizvodni programi
tretmani / savjeti
brandovi
Amster
Fortel
Issa
Office Line
Babytan
Sun Factor
Old recipes
Top car
Private Label
razvoj / inovacije (R&D)
prodajne linije
private label
karakteristike proizvoda
lista proizvoda
pretraživanje
narudžba
korisničko ime
lozinka
registrirajte se!
organizacija

U organizaciji i provoðenju posla najvažniji su zaposlenici i njihove svakodnevne interakcije.

Zaposlenika Milla d.o.o., osim struènosti i profesionalnog nastupanja u radu, krase moralne i humane vrijednosti.

Visoka razina edukacije, participacija u odluèivanju i maksimalno povjerenje, potièu svakog djelatnika MILLA d.o.o. na potpun angažman u svakodnevnim poslovnim aktivnostima.

Zadovoljenje osobnih materijalnih i socijalnih potreba svakog zaposlenika, kao i postizanje njegovog visokog životnog standarda razvija njegovu svijest i osjeæaj pripadnosti poslovnom timu kvalitetnih pojedinaca.

 

Orijentirani smo stvaranju sinergiènog poslovnog tima motiviranih profesionalaca koji u kvalitetnom izvršavanju poslovnih obveza i pozicioniranju tvrtke na tržištu vide svoju buduænost.

 

Trgovaèko društvo je, u organizacijskom smislu, podijeljeno na 12 organizacijskih jedinica. One predstavljaju timove profesionalaca formirane sukladno funkcijama tvrtke.

  1. Proizvodni tim, za kontinuirano stvaranje, proizvodnju gotovih proizvoda,
  2. Skladišni tim, za primanje, izdavanje i skladištenje svih vrsta artikala,
  3. Komunikacijski tim, za primanje, slanje i obradu informacija i dokumenata, interno komuniciranje i koordinaciju timova,
  4. Dostavni tim, za dovoz i otpremu artikala i osoblja i održavanje voznog parka,
  5. Prodajni tim, za prezentiranje i prodaju artikala iz prodajnih asortimana,
  6. Raèunovodstveni tim, za raèunovodstvenu obradu poslovnih dogaðaja i arhiviranje,
  7. Nabavni tim, za nabavljanje potrebnih artikla i istraživanje tržišta nabave,
  8. Razvojni tim, za kreiranje novih i kontrolu postojeæih artikala, te praæenje trendova,
  9. Izvozni tim, za uvoðenje proizvoda na strana tržišta i vanjskotrgovinsko poslovanje, istraživanje stranih tržišta i dugoroèno pozicioniranje na njima,
  10. Marketinški tim, za istraživanje tržišta, praæenje interakcija tržišta i Milla d.o.o., kao i pozicioniranih proizvoda, trendova i konkurencije i predlaganje mjera i postupaka,
  11. Inovativni tim, za komercijalizaciju inovacija,
  12. Upravljaèki tim, za objedinjavanje rada svih org. jedinica, predstavljanje društva, kreiranje politike i strategije društva, planiranje, te provoðenje kontrole u Milla d.o.o.
早上å–白醋胸猛增是真的å—丰胸产å“ï¼Ÿæˆ‘ä¹Ÿæ›¾è¯•è¿‡è¿™ç§æ–¹æ³•,当然是无效的。目å‰â€œæŒ¤èƒ¸æ³•â€æµè¡Œå°†è‡ªå·±çš„胸部å‘内挤出形æˆä¹³æ²Ÿä¸°èƒ¸æ–¹æ³•,但长时间挤出乳沟åŽï¼Œä¹³æˆ¿å†…淋巴液的逆æµå‡å°‘或阻止,局部血气æ¶åŒ–粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动å—到é™åˆ¶ï¼Œä¹Ÿä¼šå½±å“正常的呼å¸ä¸°èƒ¸é£Ÿç‰©ã€‚
Amster
Fortel
Issa
Office Line
Babytan
Sun Factor
Old recipes
Top car
Private Label

© Milla d.o.o.